Lenovo
Lenovo Solutions & Services

Nagy álmok és kevesebb aggodalom a Prémium Care helyszíni szolgáltatással

Nyugalmat ad a mindennapokban

Ezzel az élvonalbeli, közvetlenül szakértők által nyújtott ügyfélszolgálattal a Lenovo nyugalmat és gyorsabb megoldásokat kínál, lehetővé téve, hogy a legjobbat hozza ki új eszközéből.

Ingyenesen hívható szám: +36 80 984-575
Email: premcare_hu@lenovo.com

MIT JELENT A PREMIUM CARE?

A Lenovo Premium Care szolgáltatással rendelkező eszközeinkhez 3 évig garantáljuk szakértőink támogatását, akik otthona kényelméből, pillanatok alatt, telefonon vagy szükség esetén az ön helyszínén segítenek a laptoppal kapcsolatos problémáinak megoldásában.

Standard
Support

Lenovo
Premium Care

Elérhető telefonon, emailen keresztül

9.00 - 18.00 óra

9.00 - 18.00 óra

„Kezdési” és „hogyan kell” támogatás

Helyszíni támogatás és gyors javítás

Hardver és szoftver támogatás

Éves eszköz ellenőrzés

Hozzáférés kiemelt javításhoz és támogatáshoz

KAPCSOLAT
HOGYAN VEHETI IGÉNYBE A PREMIUM CARE SZOLGÁLTATÁST?

A Lenovo Premium Care támogatás az alábbi telefonszámon hétköznapokon 9:00 és 18:00 óra között érhető el, ünnepnapok kivételével.

Ingyenes hívószám: 06 80 984-575

Az alábbi szolgáltatások érhetők el telefonon keresztül. Kérjük készítse elő a termék sorozatszámát!

  • A szolgáltatási jogosultságok érvényesítése.

  • Garanciális esetekre vonatkozó információk nyújtása, probléma kezelés, egy adott ügy nyomon követése a megoldás érdekében.

  • Távoli hibaelhárítás és diagnosztikai támogatás (beleértve az Ön rendszeréhez vagy termékéhez internetkapcsolaton keresztüli csatlakozást).

  • Szükség esetén egy erre felhatalmazott technikus kiküldésének megszervezése az Ön tartózkodási helyére.

  • OEM szoftvertámogatás szükségességének felmérése és biztosítása.

Az alábbi elérhetőségen is jelezheti a problémáját. A levélben tüntesse fel a termék sorozatszámát!

email: premcare_hu@lenovo.com

Ha a probléma telefonon keresztül nem megoldható, a Lenovo szerviztechnikust küld a helyszínre.

  • Bizonyos településeken helyszíni szolgáltatások is rendelkezésre állnak. A szolgáltatási területekről a Lenovo Contact Centerrel való kapcsolatfelvétel útján tájékozódhat. A szolgáltató által biztosított szokásos szolgáltatási területeken kívül eső helyszínek esetén díjakat számíthat fel.

  • Ha a probléma telefonos megoldási kísérlete helyi idő szerint 14:00 óráig sikertelenül zárul, a következő munkanapon egy szervíztechnikus érkezik az adott helyszínre. Ez a szolgáltatás hétfőtől péntekig 9:00 és 17:00 óra között érhető el, kivéve az ünnepnapokat.

  • A helyi idő szerint 14:00 óra után érkező telefonhívások esetén további egy munkanapot vesz igénybe a technikus kiküldése. Ez a szolgáltatás a szervizalkatrészek elérhetőségétől is függ.

  • A termék szét- és összeszereléséhez kérjük biztosítson megfelelő munkaterületet. 

  • Előfordulhat, hogy bizonyos javításokat szervizközpontban lehet elvégezni. Ha a terméket szervizbe kell küldeni, a szervizszolgáltató saját költségén elszállítja a terméket a szervizközpontba, és a javított vagy kicserélt terméket saját költségén visszaküldi Önnek.

Helyszíni szolgáltatások feltételei

  • Csak a Lenovo által bejelentett modelleken érhető el. Ezt a termék sorozatszáma alapján ellenőrizheti Szolgáltatás ellenőrzése.

  • A Lenovo szervizszolgáltatója tájékoztathatja Önt az érkezés várható idejéről és megerősítést kérhet arról, hogy az adott időpontban Ön valóban a helyszínen tartózkodik.

  • Ha Ön az előre egyeztetett időben és helyen nem elérhető, a Lenovo szervizszolgáltatója feljegyzést hagy a helyszínen, hogy bizonyítsa az Önnél tett látogatását. Ha Ön a következő alkalommal sem érhető el, a Lenovo díjat számíthat fel az újabb kiszállásért.

  • A Lenovo nem garantálja a garanciális esemény meghatározott időn belüli megoldását.

SZOLGÁLTATÁSOK LEÍRÁSA
A PREMIUM CARE SZOLGÁLTATÁS KERETÉN BELÜL VÁLLALT TEVÉKENYSÉGEK

A Lenovo igyekszik megoldani a felé jelzett problémákat, de a Lenovo nem vállal felelősséget olyan alkalmazásokért, amelyek nem állnak rendelkezésére, vagy amelyek a Lenovo elvárható ismeretein kívül esnek. A Lenovo semmilyen módon nem vállal felelősséget a nem Lenovo márkájú szoftverek támogatásának meghiúsulásáért.

Előre telepített alkalmazások, amelyekhez a Lenovo alapvető támogatást nyújt:

  • Windows® OS

  • Lenovo™ SHAREit

  • Lenovo OneKey™ Recovery

  • Lenovo REACHit

  • Lenovo Companion

  • Lenovo Solution Center

  • Lenovo Utility

  • Lenovo APP Explorer

  • Lenovo Photo Master

  • Lenovo WRITEit (Pen)

  • Lenovo Onekey Recovery

Harmadik féltől származó szoftverek, amelyekhez a Lenovo alapvető támogatást nyújt:

  • Adobe® Acrobat® standard

  • Power DVD / Power 2 GO

  • Drop box (doar aspecte de bază)

  • McAfee Live Safe

  • MS Office

  • Norton Anti-Virus

  • Norton – Internet Security

  • Skype

  • Intel 3D real sense (ha a Lenovo előtelepítette)

  • MS Office 365

Az OEM-szoftver-támogatás magában foglalja az első kapcsolatfelvételt és az OEM-szoftverrel kapcsolatos problémák megoldásához nyújtott segítséget az alábbiak szerint.

  • Operációs rendszer beállításához támogatás nyújtása 

(Megjegyzés: A beállítási támogatás csak az OEM által támogatott szoftverek támogatását foglalja magában. Ez alapvető, ”hogyan kell használni” kérdések, funkciók meghatározásával kapcsolatos válaszokat jelent, telepítést, hibaelhárítást.).

  • A Lenovo szakértője kezdeti kapcsolattartóként segíti az Ön és az OEM közötti kommunikációt.

  • Amíg a probléma azonosítása, körül határolása és az OEM felé történő bejelentése meg nem történik, a Lenovo technikus felveszi a kapcsolatot az OEM-mel a probléma regisztrálása érdekében. A Lenovo technikus ezután figyelemmel kíséri a problémát, frissíti a státuszt és a megoldási javaslatokat.

  • A Lenovo kizár minden felelősséget az OEM-szoftverek, termékek vagy szolgáltatások működésével kapcsolatban.

  • A Lenovo nem garantálja, hogy a problémát meg tudja oldani.

  • Ön tudomásul veszi és elfogadja, hogy az OEM-mel kapcsolatos hibaelhárítási megoldások nem feltétlenül állnak rendelkezésre az OEM-től. Ön elfogadja, hogy amennyiben nem áll rendelkezésre megoldás, vagy a megoldás nem elfogadható az Ön számára, a Lenovo együttműködési támogatási kötelezettsége teljesül.

A Lenovo eszköz vásárlása után a Lenovo telefonon keresztüli segítséget nyújt az alapvető eszköz és hálózati beállítások végrehajtásában. Ez az alábbi műveleteket foglalhatja magában (amennyiben rendelkezik az itt felsorolt eszközökkel):

a) Szoftvertelepítés

  • Szoftver telepítése

  • Internet böngésző konfigurálása

  • E-mail szolgáltatás konfigurálása

  • Vírusirtó szoftverek telepítése és konfigurálása

  • A rendszer és a szoftverek közötti kompatibilitás ellenőrzése

  • A szükséges szoftverfrissítések elvégzése a telepített Lenovo szoftverek naprakészségének biztosítása érdekében

  • Az asztali parancsikonok, a Start menü és a Gyorsindítás sáv létrehozása, amelyek segítségével gyorsabban elérheti az alkalmazásokat


b) A Lenovo eszköz csatlakoztatása a hálózathoz

  • Max. 4 eszköz csatlakoztatása a vezeték nélküli hálózathoz. Ez lehet egy másik számítógép, tablet, okostelefon, játékkonzol, nyomtató vagy tárolóeszköz.

  • Új eszközök láthatóvá és elérhetővé tétele a hálózaton keresztül.

  • A hálózati biztonsági beállítások konfigurálása és az internetszolgáltató internetkapcsolatának megerősítése


c) Egyéb segítség az első lépésekhez

  • Lenovo terméktámogatási és garanciális információk

  • Súgó a regisztrációs folyamathoz

  • Alapvető "Hogyan kell" kérdések vagy funkciódefiníciók

Az Ön kérésére egy technikus távolról, telefonon keresztül végzi el az erre jogosult eszköz éves ellenőrzését. Ez a szolgáltatás évente egyszer vehető igénybe.

  • A termék ellenőrzése a Lenovo szoftverével

  • Az operációs rendszer beállításainak és funkcióinak optimalizálása az iparági szabványoknak megfelelően

  • RAM-kalibrálás

  • Tárolómeghajtó-terület ellenőrzése

  • Defragmentálás és tárolómeghajtó-ellenőrzés programozása

  • Internet- és böngészőbeállítások optimalizálása

  • A kritikus Windows-fájlok frissítése és az automatikus frissítések engedélyezése

A TERMÉKEM RÉSZESÜL A LENOVO PREMIUM CARE SZOLGÁLTATÁSBAN?

A Premium Care szolgáltatás elérhetősége a Lenovo weboldalán keresztül ellenőrizhető a termék sorozatszáma alapján. A szolgáltatás csak bizonyos Lenovo termékek esetében érvényes.

ITT ELLENŐRIZZE, HOGY AZ ÖN TERMÉKE RÉSZESÜL-E EBBEN A SZOLGÁLTATÁSBAN!

1. Találja meg a terméket: klikkeljen rá és a rendszer automatikusan megkeresi az Ön gépéhez tartozó garanciális feltételeket. Ld. 3-as pont.

LENOVO VANTAGE
Kezelje könnyebben laptopját!

Használja a Lenovo Vantage-t a teljesítmény optimalizálásához és a laptop biztonságának növeléséhez. Az alkalmazással gyorsan módosíthatja a készülék beállításait, ellenőrizheti az akkumulátor állapotát. Megkaphatja a legújabb frissítéseket, hogy laptopja a lehető legjobb teljesítményt nyújtsa.

Bővebb info, ingyenes letöltés

GYAKORI KÉRDÉSEK

A sorozatszámot általában a termék hátuljára nyomtatott címkén találja meg: SN vagy S/N vagy Serial number.

Lépjen a How to find serial number - PC weboldalra és itt több lehetőség közül választhat.

A terméken a kiskereskedőnek fel kell tüntetnie a Premium Care garanciára vonatkozó címkét. A nagyobb biztonság kedvéért javasoljuk, hogy kérdezze meg a kiskereskedőt, akitől a terméket vásárolja, hogy tartalmazza-e ezt a különleges garanciát.

Ezt a szolgáltatást a jövőben szeretnénk külön is megvásárolhatóvá tenni.

Igen, ez a szolgáltatás a termék standard garanciájához további egy évet ad hozzá, a fentebb ismertetett egyéb fontos előnyök mellett.

Nem kell elvinnie a készüléket a szervizbe vagy a vásárlás helyszínére. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a fent részletezett lehetőségek egyikén (telefon, email), és ők megadják a szükséges támogatást.