Ezzel az élvonalbeli, közvetlenül szakértők által nyújtott ügyfélszolgálattal a Lenovo nyugalmat és gyorsabb megoldásokat kínál, lehetővé téve, hogy a legjobbat hozza ki új eszközéből.
Ingyenesen hívható szám: +36 80 984-575
Email: premcare_hu@lenovo.com
A Premium Care szolgáltatás elérhetősége a Lenovo weboldalán keresztül ellenőrizhető a termék sorozatszáma alapján. A szolgáltatás csak bizonyos Lenovo termékek esetében érvényes.
ITT ELLENŐRIZZE, HOGY AZ ÖN TERMÉKE RÉSZESÜL-E EBBEN A SZOLGÁLTATÁSBAN!
1. Találja meg a terméket: klikkeljen rá és a rendszer automatikusan megkeresi az Ön gépéhez tartozó garanciális feltételeket. Ld. 3-as pont.
Használja a Lenovo Vantage-t a teljesítmény optimalizálásához és a laptop biztonságának növeléséhez. Az alkalmazással gyorsan módosíthatja a készülék beállításait, ellenőrizheti az akkumulátor állapotát. Megkaphatja a legújabb frissítéseket, hogy laptopja a lehető legjobb teljesítményt nyújtsa.
A sorozatszámot általában a termék hátuljára nyomtatott címkén találja meg: SN vagy S/N vagy Serial number.
Lépjen a How to find serial number - PC weboldalra és itt több lehetőség közül választhat.
A terméken a kiskereskedőnek fel kell tüntetnie a Premium Care garanciára vonatkozó címkét. A nagyobb biztonság kedvéért javasoljuk, hogy kérdezze meg a kiskereskedőt, akitől a terméket vásárolja, hogy tartalmazza-e ezt a különleges garanciát.
Ezt a szolgáltatást a jövőben szeretnénk külön is megvásárolhatóvá tenni.
Igen, ez a szolgáltatás a termék standard garanciájához további egy évet ad hozzá, a fentebb ismertetett egyéb fontos előnyök mellett.
Nem kell elvinnie a készüléket a szervizbe vagy a vásárlás helyszínére. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a fent részletezett lehetőségek egyikén (telefon, email), és ők megadják a szükséges támogatást.